23:37
כל מה שאתה צריך לדעת איך לעבוד בסטרפטיז

אז החלטתם להיות רצועת. אולי מישהו מחברים הגיש רעיון כזה ואולי הוא היה בהשראת ללמוד כמה אתה יכול לנצח בסטרפטיז. אבל לפני ביצוע העבודה, חשוב לקבל מידע נוסף על מקצוע יוצא דופן. אפילו מעגל ריקוד שהשתתפו בילדות ובשיעורי ריקודים פרטיים על הפילון לא יעזור לך להיות מנקה פופולרי. כמובן, זה קל לעשות כל מועדון חשפנות, אבל להרוויח הרבה ולהצליח סטריפטיז, צריך ללמוד כמה כללים.

חפש מועדון מתאים

אתה יכול למצוא עבודה בבר המקומי ולבדר את ספל הבירה לאחר יום היומי של האיכרים. אולי הם אפילו יהיה לך לתפור אותך בגנטיות מקומטות 100 רובל לעשות אותך. אבל זה לא סביר כי אתה מחפש הצלחה כזו כאשר העולם זמין בשבילך. אתה יכול לקבל עבודה גבוהה חשפנות במועדונים של אירופה, אסיה וערים הגדולות ברוסיה. אוקי כאשר הרגליים שלך יש כמעט עולם, זה טיפש לא ליהנות מזל ולהישאר בעבודה בזרימת המועדון זול.

קבל פנוי באליטה רצועת מועדונים כל ילדה עם פרופורציות גוף סטנדרטי, מי יודע איך להעביר יפה להירגע. כדי לעשות זאת, אתה צריך לבחור מקום שבו אני רוצה לעבוד תוך קריאת מודעות מקוונות עבור קבוצה של פסים. התקשר למספר הקשר ואתה אומר מה לעשות הלאה.

אבל תיזהר עם הבחירה של המעסיק. כל המודעות אינן שייכות למנהלי מועדון עמוד. אתה יכול לנסות לעשות scrapers כי ידרוש כסף עבור מיקום תיק, שירותי ביניים, תמיכה נייר לעבודה בחו"ל. זכור כי סוכנים אמיתיים מקבלים עמלות מבעלי עסקים ולא בנות. אתה לא צריך לשלם שום דבר לשימוש.

בנוסף לרמאים עבור משרות פנויות פרסומות, Pikerkers יכול לקום. ובמקום עבודה הבטיח במטרופולין או במועדונים אירופיים, נערות נופלות לתוך כדורים, שם אתה צריך לבדר לקוחות עם ריקודים פרנק לפני מתן שירותים אינטימיים.

להבחין בין ברגים מפרסום הפרסום הוא לא כל כך קל. נסו למצוא מידע באינטרנט על שם החברה, למצוא את הפורום חשפנית ולשאול שאלות על המועדון בחתול. פרטים לקריאת מנהל, מה יהיו הפונקציות שלך ומה הכללים להמשיך בתקשורת עם לקוחות. במועדון הלהקה המקצועי, לקוחות אסורים נוגעים בנדיבות, אי אפשר להחליף את פרטי הקשר, לא מותר להמשך. האחריות שלך ישתתפו רק מופעים ארוטיים, ריקוד פרטי ללקוחות ועוד.

חינוך גופני

עבודה בסטריפטיז, קבוצה של בנות אפילו שלא עבדו לפני ריקוד ולא ניסה לרקוד על הקוטב. אבל כדי לתמוך בעומסים כבדים לא יהיה קל אם אי פעם עוסקת בספורט. נראה רק כדי לראות כי חשפנית מקבלת כסף רק כדי להכות על הבמה.

כל מופע הוא עבודה פיזית קשה. אם אתה רוצה לעבוד בסטרפטיז, את המאמץ האימון בחדר הכושר, לבקר את האירובי ואת מתיחה, להירשם לרקוד ללכת ללכת. אז, להגדיל את הסיכויים להיכנס מועדונים סטריפטיז יוקרתי, שבו אתה יכול להתחיל להשיג את הקודם של הימים הראשונים לתפוס את הגוף כדי להתאים בקשות.

הכנת המראה

הכנסה גבוהה עבור... כמה לשלם עבור...

למרות הנערות של סוגים שונים יש צורך בסטרפטיז, יהיו לך יותר הזדמנויות להצליח אם המראה שלך יהיה קרוב למודל. אם הרגליים ארוכות הן תרומה של הטבע, הטפסים יכולים להיעשות על תקן המודל על ידי אימון. שרירי החזה והישבן הממותגים, לשפר את מצב העיתונות. באופן קבוע לעשות את הסרת השיער של הגוף כולו. אל תשכח מניקור טרי ופדיקור. רגליים ידיים זהירות מהוות נקודה חשובה בהצלחה, כאשר אתה מבצע ריקוד ארוטי.

חשוב ומתקן את המאפיינים של הפנים כדי להיות דומים יותר לשפץ כבוד. לבקר את הקוסמטיקאי, לשנות את צורת השפתיים, הכנס את החיובים. כמובן, אין צורך לעשות את זה לפני שתתחיל לעבוד במועדון רצועה. אבל נסה את הרווח הראשון להשקיע בך להיות רקדנית מוצלחת יותר.

ריקוד בגדים

כאשר אתה מקבל מועדון להקניט רצועת, תקבל את כל האביזרים הדרושים עבור הצג. אבל אם אתה מתכנן לעבוד ופרטי חשפנות, תצטרך לדאוג לתלבושות, החל מבחוץ וסיום עם נעליים גבוהות.

אתה לא תוכל לקנות בגדים בקניון הקרוב ביותר. שמלות יהיה צורך להזמין מחו"ל או לחפש אנשים פרטיים קרועים, אשר מייצרת תלבושות פנורמיות. העלות של חשפנות בגדים גבוה למדי. ואתה צריך להשקיע את הכספים שלך או למצוא משקיע אם אתה רוצה להתקדם במקצוע ולקבל יותר הכנסות.

הכנת ריקוד

אתה לא ישוחרר על הבמה עד שאתה שולט אלמנטים של הטכניקה על הפילון ולא ללמוד לפחות כמה ריקודים גדולים. סטריפטיז מקצועי הוא לא בדיוק מה שאתה עושה בחגים עם חברים או דיסקוטקים. הוא לא יעבוד ולא תמהר מוסיקה כדי לקבל פופולריות בציבור.

סטריפטיז צריך להביא רצון למבקרים לחזור ולהישאר זמן רב ככל האפשר כדי לראות את חבילת המופע. אתה צריך ללמוד ריקוד ללבוש אדם, לשמור על תשומת לב תשומת לב, לכפות לשלם יותר כסף, נשאר רק על הבמה עוד רגע. זה רק אז שאתה מצפה הצלחה וסיכויים להיות עשיר, עוסקת ריקוד ארוטי.

בשבילך, היתרון יהיה היכולת לבעלות על הגוף שלך. אם אתה שוקל להיות חשפניות עתידיות, להתחיל להכין את עצמך מראש לפחות על שיעורי וידאו. כמובן, שיעורים כאלה לא יעשו באופן מקצועי מצידך, אלא גם מהר יותר, נתקבל על האלמנטים העיקריים של התנועות כאשר אתה מקבל מועדון להקניט רצועת. דירות דיסקרטיות בחיפה

מסגרת פסיכולוגית

כל הבנות לא תחליטו ריקודים נוכחים בנוכחות זרים, גם אם נראה לו שזה כל כך פשוט. להביא את תשומת הלב של אחרים יעזור אימונים. נסה לרקוד הראשון לבד מול מאהב דמיוני, לארגן ריקוד פרטי עבור החבר שלך, רץ בערב, שם חברים הולכים. אתה יכול להסביר את ההתנהגות שלך לאחר אלכוהול. כדי לעשות זאת, להראות מה מסוגל, במועדון המקומי על רחבת הריקודים.

נסו לחשוף את הצד מרושע ולהוכיח לכולם שאתה לא ילדה פשוטה. קורסים כאלה מבלבלים אותך מבחינה מוסרית לביצועים הראשונים ולא תעוף לפני הציבור שמחווה ילדה נועזת ולא הלם.

Просмотров: 90 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar